el Butlletí del canvi

03_butlletidelcanvi 16_Página_1Hacemos llegar a la ciudadanía de Sant Joan Despí este primer ejemplar delDiari del Canvi. Desde estas páginas queremos compartir el trabajo realizado durante el último año, tanto por la agrupación de electores SiqueesPot/Sísepuede, como por el Círculo Podemos de Sant Joan Despí.

Surgimos de los movimientos que exigían un cambio, que reclamaban participación y transparencia. Vinimos de las plazas, pero también de tantos y tantos años de luchas.

Ha sido este un año intenso, de mucho trabajo, en el que hemos mantenido  la misma ilusión que nos hizo sumarnos a este proyecto. Un proyecto de cambio real que, sobre todo, nos permita recuperar y ampliar los derechos sociales de las personas.

Fem arribar a la ciutadania de Sant Joan Despí aquest primer exemplar del Diari del Canvi. Des d’aquestes pàgines volem compartir la feina feta durant l’últim any, tant per l’agrupació d’electors SiqueesPot / Sísepuede, com pel Cercle Podem de Sant Joan Despí.

Vam sorgir dels moviments que exigien un canvi, que reclamaven participació i transparència. Vam venir de les places, però també de tants i tants anys de lluites.

Ha estat aquest un any intens, de molta feina, en el qual hem mantingut la mateixa il·lusió que ens va fer sumar-nos a aquest projecte. Un projecte de canvi real que, sobretot, ens permeti recuperar i ampliar els drets socials de les persones.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *